Informacja dotycząca I etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy inspektor) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Protokół nr 1 - do pobrania.

Informacja dotycząca I etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Protokół nr 1 - do pobrania.

 

Informacja o rozpoczęciu konsultacji społecznych Zewnętrznego Planu Operacyjno-Ratowniczego sporządzonego dla terenu narażonego na skutki awarii przemysłowej, położonego poza granicami zakładu LOTOS Terminale S.A. w Czechowicach-Dziedzicach.  Konsultacje społeczne zaczynają się w dniu 18 czerwca i potrwają do 17 lipca br.

Dokumnet do pobrania

Informacja dotycząca VI etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Wyciąg z protokołu nr 5.

Informacja dotycząca V etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Informacja z V etapu - test wiedzy.

UWAGA:

Test wiedzy odbędzie się w dniu 22 marca 2018 roku o godz. 9.00 w budynku Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza 36, Katowice 40-042.

Przed przystąpieniem do testu wiedzy, kandydat zobowiązany jest okazać się dokumentem potwierdzającym jego tożsamość.

Informacja dotycząca III i IV etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Dokładna godzina V etapu (test wiedzy) zostanie podana w dn. 21.03.2018 r.

Wyciąg z protokołu nr 4

Informacja dotycząca II etapu (część II) naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Wyciąg z protokołu nr 3

Informacja dotycząca II etapu (część I) naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Wyciąg z protokołu nr 2

Informacja dotycząca I etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo starszy ratownik kierowca) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Wyciąg z protokołu nr 1

Informacja dotycząca I etapu naboru na stanowisko stażysta (docelowo  ratownik specjalista) w KM PSP w Bielsku-Białej.

Wyciąg z protokołu nr 1

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczące postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania:

Dostawa oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.

Wyniki przetargu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej jako Zamawiający na podstawie art. 86 pkt. 5 ustawy z dnia 29 listopada 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), przedstawia w załączonym dokumencie informację z otwarcia ofert, które nastąpiło w dniu 24 listopada 2017 roku i dotyczyło postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania:

Dostawa oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej

Informacja

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Biała ogłasza Zamówienie na dostawę oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.

Treść ogłoszenia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Komenda Miejska PSP w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Leszczyńska 43 przystępuje do realizacji zadania pn. dostawa oleju napędowego na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania, w szacunkowej ilości 35 000 l . Określona powyżej ilość oleju napędowego może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb.

Dziękując za udział w postępowaniu, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej informuje,
że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wyposażenie Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Leszczyńskiej 43”, przeprowadzonego w trybie – przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych:

W dniu 10 lipca 2015r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ukazało się ogłoszenie nr 173994-2015 o zamówieniu na roboty budowlane: Wyposażenie Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul Leszczyńskiej 43.
W załącznikach znajdują się dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem.

Dziękując za udział w postępowaniu, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Remont części operacyjnej strażnicy JRG Nr 2 PSP w Bielsku-Białej – etap II”, przeprowadzonego w trybie – przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych:

W związku z otrzymanymi w dniu 3 czerwca 2015 roku zapytaniami dotyczącymi postępowania: "Remont części operacyjnej JRG-2 PSP Bielsko-Biała – etap II", Komenda Miejskiej PSP w Bielsku-Białej udziela odpowiedzi.

Zestaw nr 6:
Pytanie i odpowiedź

Odpowiedzi na pytania z dnia 1 czerwca 2015 roku w ogłoszeniu.

Odpowiedzi na pytania z dnia 3 czerwca 2015 roku w ogłoszeniu.

W związku z otrzymanymi w dniu 3 czerwca 2015 roku zapytaniami dotyczącymi postępowania: "Remont części operacyjnej JRG-2 PSP Bielsko-Biała – etap II", Komenda Miejskiej PSP w Bielsku-Białej udziela odpowiedzi.

Zestaw nr 5:
Pytanie i odpowiedź

Odpowiedzi na pytania z dnia 1 czerwca 2015 roku w ogłoszeniu.